خرید(دانلود طرح درس روزانه شیمی3 پی اچ مقیاسی برای تعیین میزان اسیدی بودن)

طرح درس روزانه,طرح درس,شیمی 3,پی اچ,اسیددانلود طرح درس روزانه شیمی3 پی اچ مقیاسی برای تعیین میزان اسیدی بودن|50665088|ghe1723905|
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع دانلود طرح درس روزانه شیمی3 پی اچ مقیاسی برای تعیین میزان اسیدی بودن می باشد.







مشخصات فایل طرح درس:


فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ويرايش و آماده پرينت )


تعداد صفحات: 6 صفحه


دوره: دبیرستان، دوم متوسطه


پایه: دوازدهم


درس مربوطه: شیمی3


کیفیت: بسیار عالی



توجه: این طرح درس توسط معلم رسمی آموزش و پرورش، با رعایت سطوح بالای ارزشیابی، رعایت واحدهای یادگیری، طبق استانداردهای دبیرخانه راهبری کشوری و طبق برنامه درس ملی طراحی و تالیف شده است و مناسب دبیران شیمی محترم جهت نوشتن طرح درس قبل تدریس، همچنین شرکت در جشنواره های تدریس استانی و کشوری میباشد.


طرح درس و اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقه‌بندی جدید بلوم


قسمتی از متن طرح درس:



































































































مشخصات کلی



مجری:




موضوع درس: PH مقیاسی برای تعیین میزان اسیدی بودن



تاریخ اجرا:



مدت اجرا : 80 دقیقه



شهرستان:



پایه : دوازدهم



تعداد فراگیران: 25 نفر


سن : 18 سال



مکان:



استان:



الف: قبــل از تـــــــدریــس



اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقه‌بندی جدید بلوم



سطح هدف



اهداف و پیامدها



هدف کلی



آشنایی با PH محلول های اسیدی و بازی



اهداف مرحله‌ای


(اهداف جزئی)



فراگیران :


1- چه رابطه ای بین PH و غلظت یون هیدرونیوم وجود دارد.


2- با چگونگی محاسبه PH یک محلول با داشتن غلظت یون هیدرونیوم آشنا شوند.


3- بدانند که در یک محلول اسیدی علاوه بر یون هیدرونیوم ، یون هیدروکسید نیز وجود دارد.


4- با داشتن Ka یک اسید و داشتن( α درجه یونش و یا غلظت مولار اسید) ، بتواند PHمحلول را محاسبه کند.


5- آشنایی با انواع مختلف مسائل PH


6- با داشتن غلظت یون هیدرونیوم و یا هیدروکسیددر دمای 25 درجه سانتیگراد ،غلظت یون دیگر را بدست آورد و بتواند PH آنرا محاسبه کنند.




هدف‌های رفتاری آموزشی



اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی)


انتظارات در پایان آموزش



حیطه و سطح در بلوم



دانش­آموز بدون استفاده از کتاب، رابطه بین PH و غلظت یون هیدرونیوم را در کمتر از یک دقیقه بیان کند.



دانش



دانش­آموز، در کمتر از دو دقیقه بیان کند چرا در دمای 25 درجه سانتیگراد محدوده PH بین 0 تا 14 است .



درک و فهم



دانش­آموز بدون استفاده از کتاب در کمتر از یک دقیقه، PH محلول را با داشتن غلظت یون هیدرونیوم محاسبه کند.



درک و فهم



دانش­آموز بدون استفاده از کتاب در کمتر از چند دقیقه، PH محلول را با داشتن غلظت یون هیدروکسید در دمای 25 درجه سانتیگراد محاسبه کند.



درک و فهم



دانش­آموز در مدت چند دقیقه، PH آب خالص و محلول های خنثی در دمای 25 درجه سانتیگراد محاسبه کند.



درک و فهم



دانش­آموز بدون استفاده از کتاب در مدت چند دقیقه، با کمک Ka اسید و داشتن α درجه یونش و یا غلظت اسید بتواند غلظت یون هیدرونیوم و سپس PHمحلول را محاسبه کند.



ترکیب



روش تدریس



حل مسئله



مواد و رسانه‌های آموزشی



کتاب درسی - تخته - کامپیوتر-



گروه‌بندی، مدل و ساختار کلاسی



دانش آموزان در ابتدای سال گروهبندی شده­اند و گروهها به صورت U در کلاس مستقر می­شوند که اعضا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در هرگروه با مشورت معلم و سایر اعضای گروه ، سرگروه انتخاب می­شود. نام گروهها با توجه به نظر دانش آموزان در باب مباحث مربوط به شیمی انتخاب می­شود.




آماده سازی



تهیه و آماده سازی پاورپوینت و مسائل




ایجاد ارتباط اولیه



سلام و احوالپرسی – حضور و غیاب( بررسی علت غیبت دانش آموز در جلسه گذشته در صورت غیبت داشتن ) – بررسی تقویم روز – خواندن آیه از قران و یا حدیث مرتبط با درس – بررسی تکالیف



زمان:


8


دقیقه



ادامه دارد...


تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر



مطالب دیگر:
گزارش کارآموزی مجتمع پتروشیمی خراسانگزارش کارآموزی برق قدرت(پست توزیع خصوصی)مکاترونیک و رباتیکدانلود پاورپوینت سنگزنی و ماشین های سنگزنیطراحی چرخدنده مخروطی از صفر تاصدتحقیق ارتقای فرایند آموزش و توانمند سازی كاركنان در بیمارستان به روش FOCUS- PDCAدانلود پرسشنامه مدیریت تعارض رابینزدانلود پاورپوینت کنترل اتوماتیکدانلود پاورپوینت شیر های هیدرولیکیدانلود پاورپوینت آنالیز واریانس ANalysis Of VArianceدانلود پاورپوینت سیستم های خنک کننده خودرومدیریت حرارتی در مبدل های الکترونیک قدرتپرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریفپرسشنامه نگرش مذهبی گلریز و براهنی (1353)پرسشنامه بررسی وضعیت مهد کودک‌هامقیاس ارزیابی اهمالکاریپرسشنامه یادگیری خودتنظیمی (SRLS)پرسشنامه مهارت های شناختی و فراشناختیپرسشنامه انگیزه پیشرفت تحصیلی هرمنس تجدیدنظرشده هومن و عسگریمقیاس جو روانی اجتماعی کلاسمقیاس خودكارآمدی تحصیلیگزارش کارآموزی اجرای یك سازه آپارتمانی 3 طبقه 12 واحدی با سیستم اسکلت فلزیگزارش کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات،جهاد کشاورزی شهرستان گنبدگزارش کارآموزی بازرسی فنی خطوط لوله شركت نفت فلات قاره ایران و بازرسی مرتبط با تأسیسات شركت نفتگزارش کارآموزی سیستم سردخانه و تصفیه‌ خانه شركت كشت و صنعت گرگان (یك و یك)